U bevindt zich hier: Home > Digitaal Loket > Melding, klacht of tip

Melding, klacht of tip

Heeft u een melding, klacht of tip over zaken die in beheer en onderhoud zijn bij de gemeente? Geef het door! Wij willen namelijk, samen met u, zorgen voor een leefbare omgeving. De medewerkers van de gemeente Kaag en Braassem zijn van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur via het algemene nummer (071) 332 72 72 of via e-mail info@kaagenbraassem.nl met vermelding van uw naam, adres en postcode in de e-mail.

Telefonisch kunt u uw melding tijdens onze openingstijden doorgeven via (071) 332 72 72

Bij voorkeur ontvangen wij uw melding digitaal via onderstaande button.

Melding woon- en leefomgeving

Telefonisch kunt u uw melding tijdens onze openingstijden doorgeven via (071) 332 72 72

Bij ernstige storingen aan het riool buiten openingstijd kunt u bellen met het rioolstoringsnummer 06-51508563.

Andere meldingen

Belangrijke telefoonnummers zoals alarmnummers, storingsdiensten en telefonische hulpdiensten staan bij Contact

Afhandeling

Wij proberen uw melding binnen 14 dagen te verhelpen. Is uw melding inderdaad binnen 14 dagen opgelost, dan krijgt u hiervan geen terugkoppeling tenzij u in het formulier aangeeft dat u terugkoppeling wilt van uw melding. Lukt het niet om uw melding binnen de termijn van 14 dagen te behandelen, dan krijgt u hierover bericht.