Mijn Kaag en Braassem

Mijn Kaag en Braassem is uw persoonlijke en beveiligde pagina binnen het digitale loket van de gemeente Kaag en Braassem.

Lopende zaken volgen

Bekijk online de zaken die u heeft aangevraagd bij de gemeente Kaag en Braassem. U kunt de stand van zaken inzien en zelf documenten toevoegen. Nog niet alle zaken zijn zichtbaar in het klantportaal. U kunt zien of uw zaak te volgen is door in te loggen in het klantportaal. 

Vragen over gemeentebelastingen bij gemeente Alphen aan den Rijn

De gemeente Alphen aan den Rijn voert namens de gemeente Kaag en Braassem de werkzaamheden rondom de gemeentebelastingen uit. De medewerkers van team belastingen Alphen aan den Rijn zitten voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Neem contact met hen op via telefoonnummer 14 0172 (spreek ‘Alphen aan den Rijn’ in). Veelgestelde vragen over de WOZ vindt u terug op onze webpagina veelgestelde vragen WOZ.

Liever digitaal contact? Mail dan naar belastingen@kaagenbraassem.nl. Heeft u een vraag over uw WOZ-waarde? Maak dan gebruik van het online invulformulier. U krijgt dan binnen 7 werkdagen reactie.

Persoonlijke gegevens

In het klantportaal kunt u heel gemakkelijk uw telefoonnummer en e-mailadres toevoegen of aanpassen in het tabblad ‘Mijn gegevens’. Door een vinkje te zetten bij ‘stuur mij een e-mail bij wijzigingen in mijn zaken’ ontvangt u status updates van uw zaak.

lnloggen Mijn Kaag en Braassem 

U logt in met DigiD (personen) of eHerkenning (bedrijven). Log in met eIDAS als u niet bent ingeschreven in Nederland.

Aanvraag doen

Een aanvraag doet u via de website van gemeente Kaag en Braassem; dit kan dus niet vanuit uw persoonlijke pagina Mijn Kaag en Braassem.